POLITYKA PRYWATNOŚCI
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) informujemy, iż:
1.
Administrator Danych
Osobowych
Administratorem Państwa
danych osobowych jest Petrol Holding Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Siennej 39, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru
Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawa w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000509698, NIP: 7010424610, REGON: 147236378 (dalej „Petrol Holding” lub „Administrator”);
Z Administratorem można
kontaktować się:
pisemnie na adres: ul. Sienna 39, 00-121 Warszawa;
drogą elektroniczną na następujący adres poczty elektronicznej: rodo@octavaproperty.com.
2.
Przetwarzanie danych
osobowych.
a)
Kandydaci do pracy i
współpracy – celem przetwarzania danych osobowych jest przeprowadzenia procesu
rekrutacyjnego. Przetwarzanie danych osobowych kandydatów do pracy następuje w
związku z zamiarem zawarcia umowy lub na podstawie ich zgody. Udostępnianie danych osobowych ma charakter dobrowolny,
jednakże w przypadku nieudostępnienia danych osobowych, nie będzie możliwe
wzięcie udziału w procesie rekrutacyjnym. Dane konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego to: imię, nazwisko, adres zamieszkania, dane
kontaktowe, dane dotyczące wykształcenia oraz dotychczasowego doświadczenia i
inne dane podane przez kandydata na pracownika lub współpracownika. Okres
przechowywania danych: do 6 miesięcy po zakończeniu procesu rekrutacyjnego. W
przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych podczas dalszych rekrutacji: do
5 lat.
b)
Osoby kontaktujące się z Petrol Holding - celem przetwarzania danych osobowych jest komunikacja z osobami
kontaktującymi się z Petrol Holding. Podstawą
prawną przetwarzania danych osobowych jest uzasadniony interes Administratora
polegający na umożliwieniu komunikacji, ewentualnego nawiązania relacji z osobą
kontaktującą się, udzielenie niezbędnych informacji. Przetwarzane
dane osobowe to: imię, nazwisko,
adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji oraz inne informacje
podane przez osobę kontaktującą się z Administratorem. Udostępnianie danych osobowych ma charakter dobrowolny,
jednakże w przypadku nieudostępnienia danych osobowych, proces komunikacyjny
może być utrudniony bądź niemożliwy do zrealizowania. Okres przechowywania danych: tak długo, jak jest to
konieczne dla realizowania uzasadnionego prawnie interesu Administratora lub
osoby trzeciej.
c)
Kontrahenci i
przedstawiciele kontrahentów - celem przetwarzania danych osobowych jest
zawarcie i/lub realizacja umowy oraz utrzymywanie relacji z kontrahentami.
Przetwarzanie danych osobowych kontrahentów i osób przez nich wskazanych (w tym
ich pracowników i współpracowników) następuje w celu zawarcia lub wykonania
umowy bądź na podstawie uzasadnionego interesu Administratora, tj. umożliwieniu
komunikacji i utrzymywania relacji z kontrahentem, jak również wykonywania
umowy. Przetwarzane dane osobowe to: imię, nazwisko,
adres e-mail, numer telefonu, miejsce pracy, stanowisko, adres prowadzenia
działalności gospodarczej, NIP, REGON, numer PESEL oraz inne dane niezbędne w
celu zawarcia i/lub realizacji umowy oraz utrzymywania relacji z kontrahentami. Udostępnianie danych
osobowych jest konieczne celem utrzymywania relacji lub zawarcia/realizacji
umowy, gdy relacja jest prowadzona (lub gdy umowa zostaje zawarta) z osobą
fizyczną. W przypadku osób, które reprezentują osobę prawną, podanie ich danych
nie jest konieczne, jednakże umożliwia ono kontakt z Administratorem. Okres przechowywania
danych: okres obowiązywania umowy zawartej z kontrahentem oraz okres niezbędny
do umożliwienia realizacji przez strony roszczeń wynikających z takiej umowy,
nie krócej jednak niż przez okres wynikający z przepisów prawa lub tak długo,
jak jest to konieczne dla realizowania uzasadnionego prawnie interesu Administratora
lub osoby trzeciej..
d)
Marketing - celem przetwarzania danych
osobowych jest marketing własny Administratora, w szczególności zaś komunikacja
z odbiorcami, prowadzenie serwisu internetowego, organizacja wydarzeń, przesyłanie
newslettera, informacji handlowych, reklamowych, ofert oraz zaproszeń na
organizowane wydarzenia, jak również korespondencja na temat bieżącej
działalności Petrol Holding. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych
jest zgoda osoby, której dane dotyczą, bądź uzasadniony interes Administratora
polegający na prowadzeniu działań marketingowych, utrzymywaniu relacji z
osobami, których dane dotyczą oraz udzielaniu im niezbędnych informacji. Przetwarzane dane osobowe to: imię, nazwisko, adres e-mail,
numer telefonu, miejsce pracy, stanowisko, adres prowadzenia działalności
gospodarczej. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny, lecz
jest konieczne w celu umożliwienia wysyłki korespondencji oraz kontaktu. Okres przechowywania danych: do momentu wycofania
zgody lub tak długo, jak jest to konieczne dla realizowania uzasadnionego
prawnie interesu Administratora lub osoby trzeciej.
3.
Udostępnianie danych
osobowych
Dane mogą być udostępniane podmiotom i organom upoważnionym
do przetwarzania tych danych na podstawie przepisów prawa. Dane mogą być
również udostępniane podmiotom należącym do grupy kapitałowej Octava i ich
kontrahentów/dostawców usług, w szczególności doradcom, kancelariom prawniczym,
notarialnym i podatkowym, dostawcom usług informatycznych, kontrahentom świadczącym
usługi związane z obsługą budynków należących lub zarządzanych przez spółki z
grupy kapitałowej Octava (np. agencja ochrony, obsługa nieruchomości, serwisy
techniczne), marketingowych (np. agencja eventowa/PR, zakład fotograficzny,
zakład drukarski), usług z zakresu archiwizacji i
niszczenia dokumentów, finansowo-księgowych oraz ubezpieczeniowych, przy
czym podmioty te przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i
zgodnie z jego poleceniem.
4.
Transfer danych poza
Europejski Obszar Gospodarczy (EOG)
Dane osobowe nie są przekazywane do organizacji
międzynarodowej ani do państw trzecich znajdujących się poza Europejskim
Obszarem Gospodarczym.
5.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany
celem podejmowania decyzji, w tym w celu dokonania profilowania.
6.
Prawa osoby, której dotyczą dane
W związku z przetwarzaniem danych osobowych osobom,
których dane są przetwarzane przysługuje (odpowiednio) prawo do:
żądania od Administratora dostępu do przetwarzanych danych osobowych,
żądania od Administratora sprostowania przetwarzanych danych osobowych,
żądania od Administratora usunięcia przetwarzanych danych osobowych,
żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
przenoszenia danych osobowych,
wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, przy czym jej wycofanie
nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego na podstawie zgody
przed jej wycofaniem,
wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych).
7.
Źródło pozyskania
danych osobowych
Jeżeli dane osobowe otrzymaliśmy od podmiotów innych,
aniżeli osoba, której dotyczą, oznacza to, iż otrzymaliśmy je od innych
podmiotów z grupy kapitałowej Octava, jej kontrahentów, dostawców usług, z
mediów społecznościowych, Internetu lub innych publicznie dostępnych źródeł.
8.
Pliki Cookies
Administrator
wykorzystuje na swojej stronie internetowej www.petrolholding.pl („Serwis”)
pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe przechowywane
na urządzeniu końcowym użytkownika, czyli jego komputerze, telefonie, tablecie,
itp. Administrator może
zbierać dane dotyczące wizyty użytkownika takie jak: adres IP, typ
wykorzystywanej przeglądarki, systemu operacyjnego, itp. Pliki cookies są
wykorzystywane wyłącznie w celu zapewnienia użytkownikom lepszego działania
Serwisu, w szczególności zaś do:
dostosowania
Serwisu do potrzeb i preferencji Użytkownika,
sprawniejszego
działania Serwisu poprzez utrzymywanie sesji użytkownika, krótkotrwałego
zapamiętywanie jego ustawień i wyborów,
prowadzenia
statystyk, badanie popularności poszczególnych funkcjonalności i zakładek.
Używając
Serwisu użytkownicy wyrażają zgodę na używanie plików cookies. W przypadku
niewyrażenia zgody na używanie przez Administratora plików cookies, użytkownicy
mają możliwość ich zablokowania w ustawieniach swojej przeglądarki. Przeglądarki
internetowe w sposób domyślny dopuszczają przechowywanie plików cookies na
urządzeniu użytkownika, zatem korzystając z Serwisu użytkownik zgadza się na
używanie plików cookies. Użytkownik ma prawo poprzez zmianę ustawień w swojej
przeglądarce internetowej zablokować automatyczne przechowywanie plików cookies
przez Administratora i odpowiednio do swoich potrzeb skonfigurować
wykorzystywanie plików cookies przez Serwis.